bez komentaře :-D

27.02.2016 21:50

Před necelou hodinou jsem došla domů z práce, samo sebou že domu jsem se těšíla jak dítě :-D Neli víc. Víc ne, ale těšíla jsem se. Ne že bych do práce nerada chodila.To zas neřikám, ale doma je doma :-D Dneska jsem se fááááááááákt v práááci nudila :-D Ale co mě z nudy nenapadlo, no nic lepšího než řešít s kolegou sport. Siice já fotbalu skoro nerozumím, ale na pokec to stačilo :-D A až bylo nejhůř tak jsem jsem rýpala do mamky :D A klasicky u mě "mamííí proč mě biješ?" :D A přesto odemně stála metr a něco :D A za chvílku zas "mami utečeme domů"? Což na tohle mi mamka s usměvem odpověděla "zační a já se přídám" :D Což víme obě že by to tak nešlo :-) 
Jsem unáfeeenááá a fičím spát :) Tak pro dnešek to vypínám a zítra budu celý den s Timouškem tak už se těším :-) 
Jako ne že bych Charliho a Gitu neměla ráda to zase ne, ale s Timouškem jsem ohodně méně než s Gitou a Charlim. Proto jsem si řekla že Timouškovy zítra obětuji skoro celý den :-) 

Tak pro dnešek vše :-) Dobrou noc :)