další den

26.02.2016 22:59

A máme tu další užasný den v mém životě :-D Bože já se tááák miluji až to možný není :D Jak říká maminka, já jednou někde nechám i svou hlavu :D A že maminka je chytrá žena :D :-) 
Rozhodně je chytřejší než já :D A to doslova :D Jak jsem si dneska šla venkem a venčíla toho mojeho černého lumpa a potichu jsem si pozpěvovala Japonečku tak jsem někde nevím kde, vytratila z kapsy 20,- Božeee já blazníla, že mě už jednou klepne :D A jdu tak zpět tou samou trasou jak jsem šla prvně za dnešek a dívála jsem se pozorně kolem sebe do trávy. Ještě jsem řikala i Charlimu ať hledá :D No houby hledal ten mě měl na háku :D Jdu si tak po chodníku, a hle vedle chodníku v trávě se třipila dvacka. Tak jsem se pro ni ohla. Slavnostně jsem zajasala a strčila jsem ji do kapsy. Udělám krok v před. A slyším dětský hlas, Tak se dívám kolem sebe kde co děje. Nejdřív kde nic tu nic ale pak jsem zahledla že na protějším chodníku pláče málej chlapeček. Tak jsem šla k němu abych se zeptala co se děje. Malej nejdřív plakal tak jsem ho utěšovala že mu určitě pomužu kkdyž mi řekne co se děje. No v duchu jsem se modlila abych mu pomoct dokazala. "Já jsem ztratil 20,- co mi dala maminka na svačinku" Bez váhaní jsem hrábla do kapsy a dala jsem mu svoji. Málemu se rozjanili očička jak hvězdíčky na nebi. Poděkoval mi, což dokazalo nejvíce zahřát u srdce a ještě jsem dostala nějaký obrázek kočky nebo co to. Obrazek se zahřívá u mě ve skřince mezi papírámi. A já jsem si potom domů v klidu odkráčela bez dvacky :) Ale spokojena :)