deprese

11.03.2016 00:00

Deprese.. Trošku znama kamaradka mezi všema lidma ve světě..  Každý ji alespoň jedenkrát v životě zažil. 
Nooo tak mě se poslední tři dny drží jak klíště. 
Ale mrcha mě alespoň donutila pořádně vzpomínat, čím jsem se musela v životě probojovat. A to počínaje mým narozením. Vlastně nevím ani jak to přesně nazvat, ale nademnou asi drží anděl stražný ochranou ruku, a asi hodně moc. 
Než jsem se narodila málem jsem umřela. Bojovala jsem se svým životem a zasluhu i maji doktoří. Díky pohotovosti jejích reakce žiji. 
Když jsem viděla prvního ducha když mi bylo kolik 5-6 let? Do dneška o tom s níkým nemluvím. Mluvila jsem jen s babičkou, ale ta už tu taky není. 
Je to šest let, ale stale mi chybí... 
Vlastně ani nemohu nikomu říct co jsem vše zažila, viděla, nebo o minulosti moji rodiny. Copak by mi to někdo uvěřil? By mě všichni posílaly do blázince. Přece nepřijdu za někým "Ty hele, já vidím mrtvé a občas slyším myšlenky jiných" grrr bych zkončila v blázinci raz dva :-D Jééén to ne prosím ... :-) 
Já vím že jsem tímto podívím, ale bohužel každý máme svůj osud. A mě bylo dáno do vínku být podívinem protože naše rodina máááá jistéé tkz upisy s peklem :-D trošku vedlejší... :-)