já a psycholožka

02.03.2016 22:48

Tento článek bude tak  trošku smyšlenka, v případě poznaní sebe sama nebo někoho ve vášem okolí je čístě náhodna! 

 

Mamka: "Měla by sís zajít už k té psycholožce, přece není normalní abys tak nespála protože nemužeš spát" 
Míša: "Dobře, hned se tam objednám"  "Dobrý den, mužu se k vám dneska stavit na káfe? Ve tři? Muže být. Děkuji" 
Mamka: "Bolelo to?" 

Míša: "Šilééněě koukej, už nemužu zvedat ruce" 

Mamka: "Oblékat a ruce nepotřebuješ k tomu abys tam došla"
Míša: "Rozkaz vojíne" :D 
Mamka: "Já ti dám vojíne! Tě zmaluji tak že tě ani google nepozná" 
Míša: " Mě stačí zelená, děkuji"

Mamka: "No mazej už ať jsi tam v čas" 

 

U psycholožky... (osobně nevím jak to tam chodí, tak budu improvizovat) 

 

D(doktorka) : "Tak se posaďte"
M(míša) : "A kde přesně? Tu nebo tam? Nebo ještě tam? (začnu ukazovat na maxi kožené křeslo)
D: "Třeba sem" a ukaže na červenou lenošku
M: "Děkuji" usměji se. Snažím se nesmát. 
D: "Co vás sem přivadí?" snaží se navazat doktorka konverzaci
Já mlčím
D: "Když zavřete oči, co vás jako první věc napadne" 

M: "Jen neslušné věci" zamumlam pod nosem" 
D: Mlčí
M: "Na něco se vás zeptám" 
D: Pokývně souhlasně hlavou
M:"Věříte na duchy" 
D:zakucká se "Co prosím?"
M: " Ptám se znova, věříte na duchy?" 
D: "Jistě že ne, copak jsem blázen?" 
M:"Ano jste, a zkuste nelhát" 
D: Vyděšeně kouká "J-jjj-akto" vykoktá
M:"Naprosto snadný. Když jste řekla že nevěříte, zvedl se vám tep, když jste řekla jestli jste blázen právé oční víčko se vám nadzvedlo" 
D: "Vy jste psycholožka?" vyjeveně na mě kouká
M: s usměvem mávnu rukou "Ale kdepák, jen mám divné zájmy a ještě dívnější koníčky" 
D:"A koukám že mluvíte pravdu, a pokud lžete, tak jste nejlepší lhář" 
M: " Koukám že vy jste v tomto oboru nová. No nic děkuji vám za váš čas a příště nashle" 
D: Jen vyjeveně kouká jak za sebou zavírám dveře. 

 

Tooož konec :-)