novej den

27.05.2017 11:14

Novej den, nová šance zas nějak vylepšít svůj život. Proč? Já ani nevím proč.. Občas mám pocit že žiji úplně v jiné dimenzi.. I když já tam občas žiji. Občas utíkám do jiných myšlenek abych utekla před krutým světem. I když svět není až tak krutý, ale lidi v něm. Lidi jsou občas takové kurv* ale to je jedno.,.

Dneska jsem vstanula s pocitem jak kdybych úplně chtěla vyjít na nějakou vysokou horu a zařvát si z plných plíc, že všechny nesnaším.. Beru to globalně. Jsou lidí které mám ráda, ale těch je neskutečně moc moc málo..
Převaha vzteku, hněvu, nenavístí je však větší. Ale celou dobu to tak nějak jen potlačuji.
Potlačuji to a usmívám se..
Snažím se smát, ale občas i já potřebuji podat ruku a obejmout mě.

Taky mám občas chvílé kdy se chci vzdát. Všechno vzdát., Ale stále mám proč žít, proč bojovat. Ale co když jednou..
Ne nesmím takto myslet, neboť by mě takové moje myšlenky mohly sežrat zevnitř a já bych mohla udělat neskutečnou hloupost kterou by mi nikdo neodpustíl...

 

Mám vás všechny ráda, ale vy to víte...

Dokonce i ty naše dva chlupače zlobivé mám ráda :)