Nový život

17.07.2015 00:00

Za poslední rok a nějaký ten měsíc se udála spousta udalosti, měla jsem se stěhovat s přítelem. Ale nakonec z toho padlo. Tak jsem se stěhovala sama. Nevadí. Jsem i docela ráda za to. Ono jak se řiká " v nouzi poznáš přítele" zřejmě něco na tom bude. Když mi bylo nejhůř, hned bylo jasný kdo je můj přítel a kdo ne. Vím že nejsou na tomto světe jen ti zlý lidi kteří mi dosti ublížíli, ale i ti hodní. 

To já vím. Jednou bych si přála zažít. Dokonalý den. Ráno vstanout, dostat snídaní do postele ( i když já bych z té postele dřív utekla :D ), posnídát. Jeden den nic nemuset dělat ( bych zřejmě zešílela) ale i tak nestarat se o oběd či tak něco. Odpolko zažít nějakou krásnou procházku nejlíp se svým přítelem (těžké plány do budoucna :D ) Večer třeba nějaký ten romantický film při večeři ( by mě zajimalo kolik chlapu by bylo ochotno toto udělat :D ) Zřejmě žádný :) Možná nějaký ten blázen :D 

Ale i tak po tom roce co jsem si zažila. Mám chvilkama dojem že můj život se konečně hnul maliiiinko kupředu. Už to není jen jen pád dolu,ale malinkej krok vpřed :)