procházka se satanem

24.05.2017 21:00

Název zní přímo strašídelně :D Ale tak to je, já dneska byla na cca dvou hodinové procházce s naším Charlim. 

Nejdřív jsem chtěla jej jen vyvenčít, ale nakonec se nám to protáhlo. Neboť jsem šla k rybníčku. Tam jsem si sedla a relaxovala jsem. Sice to není ono, neboť jsem stále ve městě. Ale ten kousek ráje je užasný. Úplně nádherná představa byla "jo sednu si, Charlie si půjde hrát do vody. Prostě pohoda" realita byla majínko jiná. :D Sedla jsem si, to ano. Charlie si hrál ve vodě. Ale kdykoliv z tý vody lezl ven přišel se oklepat vedle mě :D Takže já totalně mokrá (tedy já osobně ne, ale tepláky a vesta na ktere jsem seděla ano) Ale to nevadí, hlavně že si to pes užil :D Největší šok měl, když viděl kačenky (myslím ptáky) na ty koukal jak na svatý obrázek :D Po tom co jsem viděla, co dokazál udělat slepici jsem jej raději držela na vodítku na krátko :D 

 

takže VYJMEČNĚ jsem měla tak nějak úkliňujicí den...

www.youtube.com/watch?v=qeMFqkcPYcg