Sněhurka v nástupu..

04.09.2015 09:58

A bude ze mě opět sněhurka :D Bledá tvář, černý vlasy :)

Kdysik jsem tuto změnu podstoupila, vzhledem k tomu že mám světlý obličej tak s černýmy vlasy jsem viděla jak sněhurka :) Ale rozhodla jsem se pro menčí změnu, černý vlasy a do toho střibrný melír, nebo jak mě kdysik poradil kamoš tak červený :) Spíše chci ten střibrný, ať to jde trošku alespoň vidět :)
 
No bude to hoooodně zajimava kombinace :) Jen musím najít kadeřnici která mi to uděla :D Ta naše se nějak k tomu nechce mít a ona moooc dobře ví proč :D 
Ta černa se hooodně špatně dostava zpět z vlasu :D Ale mě to nevadí :)) Už delší dobu uvažuji nad změnou barvy. Jen se k tomu stále nemohu dokopat :D 

Kdysik jsem tuto změnu jednou podstoupila.. kdysik je čas tak před čtyřma lety. Chci jít zpět do toho :) tak jsem vypadala před čtyřma lety :) 

 
 
 
 
 

a tak vypadam teď :)