vánoce

16.12.2017 23:02

Vánoce by měli byt obdobím pohody a klidu,ale pro mě je to období zmátku... Zatím jsem nějak neměla čas si ani sednout a říct si "jo za chvíly jsou VÁNOCE"

Dneska jsem si uvědomila že jsou vánoce za týden a co mám z toho? ještě nemám ani cukroví ani dárky ani uklid... NIC!
A tento rok je takový divný už od ledna... No divný.. Poprvé v životě bych mohla říct že od ledna je tento rok takový strašně chaosní. V lednu měla mamka narozeniny, v únoru zase já. V březnu jsem nastoupila do nové práce. V dubnu no duben byl hodně zajimý... Květen takový radostný protože jsme se dozvěděli že je moje krasná a užasná sestříčka těhotná. V červnu jsme se chystali na tábor a pomalinku jsem začala upadat na dno díky své užasné práci. V červenci jsme jeli s mamkou na tábor já sice jen na tři dny, ale taky sem se jej učastnila. A mezitím jsem nastupovala do nové práce. V srpnu sem dvakrát byla za mamkou na táboře a mezitím jsem skončíla ve své staré práci. V zaří se slavilo mnoho věcí, narozeniny. Ségra se stěhovala. V řijnu se slavil můj svatek a ... a to je fuk. V listopadu segříne narozky, kdež se oslava jemně posra** a už je prosínec. Ten rok utekl jako voda a já jej vidím pořád jako kdyby byl leden .. A ono je listopad. Ségra těsně před terminém a ten čas letí jako voda.
Takže letošně stávka...
LETOS VÁNOCE BUDOU DEN JAKO DEN KAŽDÝ JINÝ PRO MĚ!!!