život jde dál :)

23.05.2017 18:23

občas nám život hazí pod nohy krásné klacky pod nohy. Někdy to lze přejít, ale jindy to jde těžko.. pro mě nejtěžší v životě byl verdikt od lékářky tak před dvěma léty. Ale to jsem se znova učila sama se sebou žít.. No, ale už jsem se stavěla i před rozhodnutí kdo z koho. Samozřejmě, že takové rozhodnutí vážně těžce snaším.. Nebýt kolikrát té druhé, tak to asi nedám.. 
Vlastně bych ji měla děkovat, že mě tolikrát pomohla i když nemusela. DĚKUJI ANGELIKO

Velice dobrá otázka by bylo kdo je Angelika? Kdo je ona? 

Vlastně ani nevím kdy přišla, ale je to součást mého já, součast mých podívek.. 

Je to taková ta druhá stránka mé osoby, až na to že jsme skoro stejné.. Jen majinky rozdíl. Ona je větší optimista než já.. život jde dál. 

A jak mě to už dneska řekla jednou není umění spadnout na hubu, ale je umění se znova postavit a jít dál. Proto ji taky tak mám ráda, a proto ji vůbec nepotlačuji. Chci ať taky má prostor se nějak vyjadřív (obvykle oživá až v noci když já chci spát) :D